Strony

wtorek, 25 sierpnia 2015

Emilkowa zawieszka

Witajcie Kochani,
teraz kiedy mam pewność, że niespodzianka dotarła do właścicielki mogę zgodnie z obietnicą pokazać projekt, którego elementem jest syrenka, którą zaprezentowałam poprzednio.

W planach miałam wykonanie ozdoby do pokoju pewnej nowo narodzonej istotki. Pomysłów było mnóstwo. Zastanawiałam się czy lepiej zrobić duże litery i małe dodatki, czy może stworzyć bajkową zawieszkę i dodać mały napis? Po kilku przymiarkach stwierdziłam, że zrobię "coś nietypowego":)

Najpierw uszyłam kilka wodnych zwierzątek, które potem łatwo było ułożyć i przyszyć do zawieszki.





 Poniżej przedstawiam zdjęcia z "przymiarek":





Efekt końcowy:


Dziękuję, że zaglądacie:) Dobrej nocy:) WK

2 komentarze:

  1. Ojej! Cudne! Naprawde idealne jako ozdoba do pokoju Maluszka. Pozdrawiamy, MLLT

    OdpowiedzUsuń