Strony

sobota, 15 sierpnia 2015

Bajkowe stworzenia

Witajcie Kochani!

15 sierpnia i mamy lato w pełni, pewnie wielu z Was wypoczywa korzystając z urlopów i ciepła:)))
Ja jednak nie próżnowałam i kilka ostatnich dni poświęciłam na szycie:)

Stworzyłam bajkowe syreny, które idealnie nadają się do zabawy. Myślę, że nie jedna młoda dama pokusiłaby się o samodzielne wykonanie "podwodnego świata" dla takiej syrenki. Wystarczy kilka muszelek zebranych podczas wakacji, bibuła(lub plastelina) imitująca wodorosty, rafę koralową i oczywiście wyobraźnia:) Świetna zabawa gwarantowana:)

Myślę, że takie syreny byłyby również piękną ozdobą zdjęcia z wakacji, np. syrenka z magnesem przyczepiona do lodówki przypominałaby o piaszczystych i ciepłych plażach, które odwiedziliśmy w wakacje.

Ja jedną z syrenek stworzyłam z zamiarem wykonania "większego" projektu (ale o tym niebawem, bo czeka mnie jeszcze sporo pracy:).

Co o nich sądzicie? (Moim zdaniem jak zwykle zdjęcia nie oddają ich uroku, trzeba je zobaczyć na żywo!):):)







Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny:)
Udanego weekendu:) WK

2 komentarze:

  1. Oj, Kinga! My tu do Ciebie co tydzien zagladamy. Ale bylo warto czekac na tak piekne twory. Syreny sa sliczne. Naprawde piekne. Te szczegoly! Sliczne! Coz tu wiecej powiedziec ;) Zabawa w podwodny swiat to super pomysl. Musimy o tym pomyslec w naszym domowym przedszkolu. Bardzo fajna inspiracja... Dziekujemy i czekamy na wiecej! Aha i chetnie zobaczymy je na zywo ;) Pozdrawiamy, MLLT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) i nie sądziłam, że tak często zaglądacie:) Miło mi:)) Kolejny post niebawem, również związany z "podwodnym światem", więc tym razem nie pozwolę sobie na taką przerwę:):)

      Usuń