Strony

środa, 16 kwietnia 2014

Ulubieńcy

Kochani!

Kolejny tydzień od ostatniego wpisu już za nami:) Tak jak obiecałam nowości będą pojawiać się raz w tygodniu:)
Dziękuję serdecznie, za wszystkie miłe słowa pod adresem Wyśnionej Krainy:) To wszystko na prawdę dla mnie wiele znaczy:) Motywujecie mnie i dopingujecie niesamowicie! Dziękuję!

Dziś przedstawiam Wam dziecięcych ulubieńców, którzy są postaciami z bajek i gier.
Radosna Świnka Peppa i Angry Birds. Czyli coś dla dziewczynek i coś dla chłopców (tych małych, a może i tych dużych):)

Wiem, że Peppa, to bajkowa świnka, która skradła serce nie jednej damie:) Dlatego postanowiłam zrobić broszki, które można przypiąć do plecaka, piórnika, czapki, itp.:)



 Z kolei Angry Birds (u mnie czerwony i żółty) w wydaniu brelokowym:)




Dziękuję za odwiedziny. Miłego popołudnia :)

8 komentarzy:

  1. bardzo bardzo bardzo mi się podoba!!!
    JoMa

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne!
    Batman :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaki wyglądają naprawdę zajebiaszczo :)
    A może coś z innej gry - Mario Kart 64 - piszę się na brelok z Yoshim :)

    Pozdrowienia
    Bartecki vel Miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj, bardzo spodobały mi się breloki Angry Birds, bo nie mają takiego groźnego spojrzenia jak w grze, tylko są milsze:) Pozdrowienia E.

    OdpowiedzUsuń