Strony

sobota, 19 kwietnia 2014

Świąteczne życzenia.

Wszystkim odwiedzającym mój blog, wspierającym mnie, komentującym...
przyjaciołom, znajomym i nieznajomym...rodzinie...
składam najlepsze życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy!
Wesołego Alleluja!
Chwili wytchnienia, odpoczynku...
Radosnych, rodzinnych spotkań, uśmiechu, pozytywnej energii...spełnienia wszystkich planów...
Ogromu miłości i samych sukcesów:)

Do życzeń załączam kartkę, do której wykonania zmobilizowała mnie inicjatywa:
"Piejo kury, piejo ! Wielkanocna kartka blogera."
zorganizowana przez Mama Granda
http://mama-granda.blogspot.com 
mam nadzieję, że dotarła na czas:)



Radosnego świętowania!



4 komentarze:

  1. niesamowita praca! Tyle szczegolow. Bardzo podobaja mi sie kolory. Unikalna i wyjatkowa :) W sklepie kupila bym ja bez wahania. tylko gdzie na niej zmiescic zyczenia :p Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) ja życzenia napisałam wokół jaja :) po lewej stronie:) ale też myślałam zeby napisać je po prostu z tyłu, bo nie chciałam psuć całości:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Również autorce i jej D., jak i calej rodzinie (chyba sami sobie skladamy?! :)) zyczymy wszystkiego co najlepsze! A kartka przesliczna. Co tu u Ciebie nie jest ladne?! Ah. Nic! Byle tak dalej - pieknie, pieknie, pieknie. A zyczenia mozna napisac na pierwszej stronie nad jajem, wokolo jaja, w srodku po lewej stronie nad jajem i wokol jaja oraz nad kogutem, no i na koncu... wszedzie!! :) Hmm, no albo mozna powiedziec ustnie a karteczke dac na pamiatke do dekoracji mieszkania :) Dzis droga Kingo, jestesmy zywa reklama Twoich tworow na rodzinnym swietowaniu. Caly czas mowie ze opaseczka i spinka wyszla z Twoich rak :) Pozdrawiamy MLLT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Uwielbiam Was:) Dziękuję za te wszystkie pochwały i miłe słowa:) a Lenka ślicznie wygląda w opaskach, cieszę się, że się podobają i pasują:) ja, jak tylko mogę noszę kokardkę przy kitce i warkoczu, polubiłam to:) kiedyś bym nie przypuszczała, że będę tak chętnie nosić kitę:)P.S. Wasz zajączek zdobi nasz parapet i o Was przypomina:) Pozdrawiamy serdecznie:)

      Usuń