Strony

niedziela, 5 października 2014

Co to jest miłość?

"Co to jest miłość?
To spacer podczas bardzo drobniutkiego deszczu...
Człowiek idzie, idzie i dopiero po pewnym czasie orientuje się, że przemókł do głębi serca."


Dzień dobry wszystkim,
niedziela dobiega końca ale mam nadzieję, że skorzystaliście z przepięknej, jesiennej pogody i naładowaliście akumulatory na cały tydzień.
Dla mnie dzisiejszy dzień jest wyjątkowy, ponieważ dziś minął rok od naszego Ślubu.
Dlatego przedstawiam Wam kartkę wykonaną na tą szczególną okazję - Pierwszą Rocznicę Ślubu.
Kartkę wykonałam na bazie naszego zaproszenia ślubnego(co moim zdaniem ma znaczenie symboliczne), które wyglądało tak: http://wysnionakraina.blogspot.com/2014/03/wiosna-w-powietrzu-wiosna-w-sercu.html
Kartki miałam pocięte i pozginane w dość specyficzny sposób dlatego ostatecznie musiałam skleić dwa zaproszenia w jedno... i tak w zasadzie powstał mini albumik/kartka, w której umieściłam zdjęcia z najważniejszych wydarzeń całego małżeńskiego roku.

Oto i ona:


Dziękuję za odwiedziny:) i życzę duuuuużo miłości...każdego dnia:)

2 komentarze:

  1. Piękny cytat... ciekawe kto to tak pięknie napisał/ powiedział? ;) Kartka a raczej mini album wyszedł super. Na pewno piękne zdjęcia się w niej kryją... Pozdrawiamy serdecznie, MLLT

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo:) Również pozdrawiam:-*

    OdpowiedzUsuń